Hej Fredrik,
    vi som oftast svarar på frågorna här på forumet har tyvärr inte någon egen erfarenhet av Humanistiskt läcentrum och chansen att någon som har den ser just din fråga här på forumet och sedan också vill skapa inloggning för att bidra med sin åsikt - är inte stor, måste jag ärligt säga. Det kan givetvis hända, men kan dröja många månader och t o m år - innan det händer, därför vill jag ge dig ett förslag:
    Gå in på facebook.com/humanistisktlarcentrum och där ser man att i dagens läge (14 aug 2020) finns det:

    Kontakta så många av de som gillar eller följer Hum.Lärcentrum på facebook - de måste ju ha någon sort "relation" till det, och jag hoppas att många (eller i alla fall några) svarar till dig och ger dig sin uppriktiga, ärliga åsikt! :)