Frågor och svar taggade med 'bli programmerare' (1 st.)

    • Diana

      Vilket universitet?

      Hej, jag har redan bestämt mig att jag vill studera till programmerare, till vilken högskola/universitet ska jag gå in i ? Kan du också skriva några inriktningar i programmering ?

      Milla : : Hej Diana! Stämmer det att du är 16 år? Då kommer du inte söka till högskola/universitet i år. Programmering utvecklas oerhört snabbt och när det blir dags för dig att söka till högskola/universitet, finns det säkert nya utbildningar... Läs hela svaret