Frågor och svar taggade med 'speciel mattematik' (1 st.)

    • Linnea

      Mattematik 1-6 gymnasiet?

      Min dotter vill läsa mesta möjliga mattematik på gymnasiet, gärna i hög takt, men vill inte läsa NV program då dessa ämnen är svåra för henne? Hur ska hon tänka inför gymnasieval?

      Mikael: : Förutom NA naturvetarpomet, alltså, så är det på Teknikprogrammet som man läser mycket matte i hög takt; efter det kommer Ekonomiprogrammet inr.ekonomi, där man läser matte 3b som... Läs hela svaret