Jenny
    Jag läser idag till tandsköterska på yrkeshögskolan. Jag har som ambition att framtiden bli klinikchef eller liknande, jag vill väldigt gärna göra karriär inom tandvården. Vad för kurser skulle jag kunna läsa till för att i framtiden vara mer attraktiv för en sådan tjänst? Någon sorts manegment, ledarskap, etc? Tack på förhand!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Jag rekommenderar i första hand att läsa arbetsrätt som finns att hitta både som program eller som enskilda kurser på många högskolor/universitet - Här>>

     kan du se vilka olika kurser och program inom arbetsrätt som erbjuds.

    Studie- och yrkesvägledare