Karolyn
    Hej,

    Jag tog studenten ett litet tag sen och fick 3 F och behövde komplettera på komvux och gjorde 4 kurser som jag fick positiva resultat på alla. Vad händer med alla F? Jag har över 2500 poäng så dem borde inte komma med i meritpoäng när jag söker till universitetet? Och borde jag beställa nytt slutbetyg?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    För att bekräfta att du har grundläggande behörighet behöver du ta ut ett examensbevis- hur ditt examensbevis kommer se ut: prata med Syv på komvux om det.

    Studie- och yrkesvägledare