Julia SYV på FrågaSYV

    Det är Läraren som sätter betyg, inte Syv. Du ställde din fråga tyvärr på fel ställe. Vi kan tyvärr inte svara på frågan om vilket betyg du får -sorry!

    Betyg sätts av Läraren och på Hela kursen, slutprovet är viktigt. Ofta men inte alltid får man samma betyg på kursen som på slutprovet. Vänta och se vad du får för betyg; annars fråga din lärare. Vi hoppas det går bra och håller tummarna!