Anonym

    Hej, Är osäker på vad Procivitas Stockholm har för individuella val som man kan lägga till. Är det någon som vet vilka val man kan lägga till? Om man kan lägga till matematik 3b om man går ekonomi-juridik?

    • : Studie- och yrkesvägledare på skolan som din fråga gäller är Melinda Lindqvist [email protected] -- maila helst henne direkt din fråga om valbara kurser på den skolan.
    • Anonym : Tack!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej, går du på ProCivitas i Stockholm nu eller tänker du börja år1 till hösten? Jag frågar detta för att kurser inom Individ.val brukar eleverna välja inför år2 och/eller år3 och vilka kurser som kan erbjudas välja från ett läsår till nästa, kan ändras, t.ex kan det bero på "lärarkapacitet"/tillgång till behöriga lärare, vilket kan ändras (t.ex lärare kan bli föräldraledig och när det är lärarbrist, kan det bli svårt att hitta en vikarie).
    Om du går på skolan nu, fråga studievägledare om vilka kurser som du inför år2 kan välja lägga till.

    • Anonym : Tack för informationen!
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!