Gabriella
    Hej! Jag ar utomlands och kan darfor inte boka mote med SYO. Jag vill veta vad man ska gora for att fa in kemi och biologikunskaperna man behover for lakarlinje?
    Naturvetenskapligtbasar? Och exakt vad heter kursen. Jag har forsokt hitta den pa studera.nu men utan resultat. Tacksam for svar. ?