Daniella
    Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för efternamn för att jag är lite crazy.XD
    • : Ojj skicka till fel
    • Milla : Jag har skrivit ett kort svar till dig! *L* ;-)

    2 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Daniella, vi på Fragasyv.se svarar gärna på frågor om utbildningar & val av yrket.
    Om du har någon sådan fråga - hör av dig! Vi blir glada om vi kan hjälpa till med val av gymnasieutbildning till exempel.

    Mvh
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare
    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej, om du fyller 15 år det här kalenderåret, kommer du att få pappersmagasinet GYMNASIEGUIDEN hem kostnadsfritt. Den kommer ihop med magasinet FRAMTID och där finns det även din personliga kod som ger tillgång till mängd bra funktioner på www.gymnasieguiden.se och www.framtid.se - du kan t.ex. spara dina favoritskolor och få påminnelse när de har öppet hus.
    Du kan även läsa "pappersmagasinet" på http://issuu.com/framtidsutveckling som pdf.
    I Gymnasieguiden ser du presentationer av alla gymnasieprogram och inriktningar, tips och inspirerande artiklar & bilder.
    Trevlig läsning!
    Anna SYV