Gentijana
    Jag går i nionde klass och skulle senare vilja jobba inom militären, vad ska jag då gå för gymnasie linje?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'gratiska' (1 st.)

    • Viktoria

      Vilken utbildning bör jag satsa på?

      Hej Jag har en undran angående mina framtida studier. Jag är barnskötare från gymnasiet och jobbat med det lite av och till. Har även jobbat på hotell med städ och frukost. Jag har alltid riktat in mig på att bli förskollärare. Jag jobbar just nu på en förskola sen 1,5 år tillbaka och har...

      Milla : : Hej Viktoria! Förskollärare>> är ett bristyrke med mycket goda chanser till jobb. Med utbildning Förskollärare kan du senare (om du vill) satsa på att bli rektor eller... Läs hela svaret