Bedria
    Jag har inte kommit in på en gymnasieskola hjälp vad ska jag göra??

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, antingen kontaktar du din Syv eller den person som hjälpte dig med gymnasievalet. Om han/hon är på semester så får du kontakta Gymnasieantagningen i ditt län och få hjälp med att fylla i en sen ändringsanmälan där du kan ändra om och välja till olika program. Du är då med i de olika reservantagningar som sker under juli och augusti.

    Du borde ha kontaktuppgifter till din Gymnasieantagning via din inloggningssida om du sökt via nätet. /Lena, Syv