Marcus
    vad tjänar en pilot i halland och västra götalands län idag?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med '#hursökerjag' (1 st.)

    • saron

      Vart går jag om jag vill söka gymnasiet på nytt?

      Hej, jag går i 2an i gymnasiet. Jag ska flytta Tyskland och vill börja på Hermods distans gymnasie. Då undrar jag, hur söker jag till ett gymnasie om jag inte får ett lösenord till sidan där man har sina gymnasieval som man brukar få i 9an? Vem vänder jag mig till då?

      Anna: : Hej Saron, du kan vända till till Antagningskansliet eller gå via Studie- & yrkesvägledare på din nuvarande skola, som kan hjälpa dig att göra gymnasieval. Här får du kontaktuppgifter: Gymnasieantagningen... Läs hela svaret