Alexander
    Hej! Hur mycket tjänar en skärgårdskapten?
    Har skärgårdskapten uniform som sjökaptenen har eller har man vardagskläder på sig?
    • Anna : Vi har nu fått svar på dina frågor: "En kaptenslön ligger på ca 30-40000 inom skärgårdstrafiken. Det är ju dock säsongsjobb april-december för de flesta. Ja, man brujkar bära uniform."

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Alexander!

    Jag har nu skickat din fråga till en sakkunnig på just det aktuella område. Jag tror inte att svar kommer innan tidigast på måndag, men vi hör av oss så fort vi får svar.

    Bästa hälsningar

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare