Vanessa
    Hej syv!
    Jag har två bekymmer angående slutbetyg jag har i dagsläget samlat betyg dokument.min fråga är om värdet på slutbetyg med folkhögskola kurser utomlands. och den andra är kan jag kombinera en folkhögskola utbildning på A2 nivå och en komvux utbildning yrkesinriktad och uppnå ett slutbetyg ? Och hur skulle se detta ut då?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Tyvärr så går det inte att kombinera folkhögskolekurserna med varken sig gymnasiet eller komvux.
    Gymnasiet kan kombineras med komvux.
    Angående folkhögskolae betyg utomlands, kan vi tyvärr inte svara. Det är upp till den skolan utomlands att bestämma vad de accepterar som bekräftelse på att du är behörig till deras utbildningar. Be att få tala med SYV som jobbar på en folkhögskola och fråga vad hen har för erfarenhet i denna frågan. Mvh
    Milla syv
    Studie- och yrkesvägledare