Hej Jozephina,

    vi har gjort en sammanställning över de gymnasieskolor där det enligt våra uppgifter kommer att erbjudas Teckenspråk för hörande från hösten 2107. Dock kan vi inte lova att förteckningen är helt rätt, då ändringar kan inträffa - t.ex kan det räcka att den läraren som undervisar i teckenspråk blir t.ex föräldraledig och en ny lärare /vikarien/ kanske inte går att få tag på... det råder ju lärarbrist, tyvärr.

    Men här>>> finner du i alla fall en förteckning över de gymnasier där vi tror teckenspråk för hörande kommer att erbjudas från hösten 2017. "Blåa ord" i texten är Klickbara länkar>>.

    Bästa hälsningar

    ANNA