Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Muskan,

    kontakta personal på antagningskansliet. Ring dem och om du inte får svar per telefon, maila. Uppge ditt fullständiga personnummer, 10 siffror, och ditt namn samt förklara hur du vill att din ansökan ska se ut. Hur din ansökan ser ut, kan personal på antagningskansliet se själva, men de ve inte vilken utbildning du helst vill komma in på och på vilka alternativ du vill stå kvar som Reserv.

    Anledning till varför det blev så som du beskriver, kan vara olika - t.ex ngt tekniskt problem; det kan också vara så att det är någon"tillfällig störning" och att ansökan kommer att de OK ut senare idag.

    Jag hoppas det löser sig och önskar dig Lycka till!

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare