Daniel SYV

    Hej Sofie!
    det kan vara ett tillfälligt eller permanent fel som gör att uppgift saknas, eller så kan det vara så att alla som med HP-resultat sökte, kom in. Du kan kontakta antagningsgruppen på det lärosäte vars utbildningar du är intresserad av och få rätt uppgift om antagningsgränser. De webbsidor som jag rekommenderar är
    uhr.se/studier-och-antagning/antagningsstatistik och www.studera.nu - båda är Universitets- och högskolerådets webbplatser - personligen tycker jag det är lättare att snabbt hitta antagningsgränserna på Studera.nu