Denise
    Jag undrar vilka betyg man behöver för att komma in på naturbruksprogrammet(inriktning djur) och hur länge går man där?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom antagningspoängen växlar lite från år till år så är det svårt att säga vilken poäng just du kommer att behöva - den växlar pga att den grundar sig på de elever som söker. Du kanske kan höra med din Syv på skolan - hen kan ha statistik hur det brukar se ut på Naturbruk inom ditt sökområde.

    Alla gymnasieprogram även Naturbruk är tre år. /Lena, Syv