Frida
    Vilka masters kan jag läsa efter min utbildning Arkitektur, visualisering oh kommunikation?
    • Milla : Har du frågat studievägledare på din institution? Hen jobbar dagligen med de frågorna och borde kunna ge de bästa tipsen. Vilken termin vill du börja på masterprogrammet? I vilka städer kan du läsa?