josefine
    hej! jag ska snart gå ut nian och jag vet verkligen inte vad jag vill bli. Antingen skådespelerska/modell. Har gjort några modelljobb innan, vilken linje är bäst då? och den andra funderingen är att jag vill till USA och bergsklättra. Äventyra, vilken linja är bäst då?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kul att du gillar äventyr! Många gymnasier erbjuder mycket idrott/friluftsaktiviteter - kanske ett sådant gymnasium skulle kunna passa dig. Barn- och fritidsprogrammet har en inriktning som heter Hälsa och fritid som kan innehålla mycket idrott och andra fritidsaktiviteter - kolla upp det programmet på dina gymnasieskolor och se vad de erbjuder. /Lena, Syv