Markus
    Jag är intresserad av programmering av spel och web-sidor. Jag har tagit kurser på internet om Java och HTML mm. Jag vill därför veta vilket gymnasium som passar bäst för mig. Vilket gymnasium som är mest seriös och bäst i allmänhet i mitt område (Stockholm).

    1 Svar

    Lucy SYV
    Hej

    Förslagsvis teknikprogrammet men det finns säkert andra alternativ...
    Gällande skolor är det ganska svårt att rekommendera en särskild skola, skulle föreslå dig att gå in på gyantagningen.se - söka utbildning/program och därefter får du fram en lista med skolor som har just teknikprogrammet.... du kan även gå på öppna hus, gymnasiemässan osv känn efter vad som passar just dig..