Jasmine
    Jag går i nian och hade tänkt mig bli tandhygienist, men jag vet inte vilken linje jag ska ta och om jag nu inte tar natur måste jag fråga skolan om jag kan läsa t.ex. Nk 2 eller något annat ämne jag behöver? Jag hade tänkt ta SamSam eller ekonomi, vilken tycker du e bäst att ta om man ska bli tandhygienist?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Du kan ta vilket program som helst av Sam/Ek - du behöver bara lägga till Naturkunskap 2. Bra om du kollar med skolan att de erbjuder kursen. Ta det program du tror att du skulle klara av bäst.