Elin
    Jag läste i gymnasieguiden om Isabelle McAllister och hennes jobb och tycker att hon verkar ha ett kul jobb som passar mig bra och jag undrar vad det behövs för utbildning för att få det arbetet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    ..kul att du hittar inspiration - om det är inredning och design du menar så är det fortfarande Estetprogrammet som kan vara intressant för dig. Vissa skolor har inredning/design som programfördjupningar. Kolla med din Syv på skolan som kan ha koll på vilka skolor du kan kika på. Sedan är det ju olika högskolor du kan plugga vidare i och utveckla dig inom. /Lena, Syv