Salma
    Hej. Jag skulle vilja fråga om vilket program man ska välja om man vill bli hotel manager ? :)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kul att du har sikte på ett yrke! Jag tänker på Hotel och Turismprogrammet - kan det vara något att kika på? Du behöver ju verkligen kunna branschen för att kunna vara chef över den- eller hur? Det kan vara en bra början. Det finns många utbildningar inom Yrkeshögskolan efter gymnasiet inom hotellbranschen som du kanske kan fortsätta med. Här är några exempel https://www.yrkeshogskolan.se/Utbildningar/Sok/?q=&area=11&type=&pace=&lang=&org=

    /Lena, Syv