emma

    Hej! Just nu läser jag till ekonom men har sökt till socionom till hösten, finns det chans att läsa till både socionom och ekonom samtidigt?' Mvh edina

    • Jelena : Hur ska du hinna och orka?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej, du kan bli antagen till ett nytt program och du har platsgaranti på kurser i ditt nuvarande program och det blir upp till dig att se om du klarar av att läsa båda utbildningar samtidigt.