Felicia
    Hej, jag ska snart söka in på ett gymnasie och jag vet inte vilket. Jag vill gå äventyrsturism på nya zeeland första året men jag vet inte om det finns någon svensk skola där som man kan gå på. Finns de det ?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj det låter spännande! Men dessvärre så känner jag inte till en svensk skola på Nya Zeeland som har äventyrsinriktning. Kanske kan du kontakta den svenska föreningen som finns där och fråga http://www.svenskaforeningen.org.nz/

    /Lena, Syv