Shan889
    Hej , Jag missförstod reglerna kring antagande och trodde att 45 HP innebär att om termin 1 på förstahandsvalet är under 45 HP så kan jag även komma in på andrahandsval eller åtminstonde få chansen att välja. Min fråga är finns det någon möjlighet att komma in på andrahandsval utan att vara reserv samt utan att tappa chansen till val 1?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Ring Antagning.se på tel.0771-550720, de kan besvara din fråga på bästa sättet.