jenny
    Jag undrar vilken utbildning av specialistundersköterska med beroendekompetens eller specialistundersköterska neuropsykiatri som ger bäst kompetens att arbeta på Hvb-hem eller Sis-hem?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, detta var en svår bedömning för mig att göra som inte har specialistkompetens alls inom dessa områden. Rent spontant tycker jag att båda specialistutbildningarna borde ge kompetens att jobba inom de behandlingshem du nämner men du kanske bör ställa frågan till dom direkt. Båda kompetenserna kan ju behövas. /Lena, Syv