Tania
    Hej
    Vad krävs det för behörigheter för att bli mäklare utav något slag. Spelar det någon roll vilken linje man går för att kunna bli mäklare t ex Om man skulle gå natur-natur?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Tania!

    Det finns olika sortens Mäklare - t.ex.FastighetsmäklareAktiemäklare, Reklammäklare (som också heter Marknadsförare) m.fl. Tryck på yrkestiteln - så kommer du till www.framtid.se där info om just det yrket finns.

    Det är olika yrken och kräver olika utbildningar med olika behörighetskrav till de utbildningar.

    Så, det är ganska bra att veta exakt vilken sort mäklare du är intresserad av att bli.

    Hörs!

    ANNA