Kimia
    Hej,jag har fortfarande inte fått reda på vilket gymnasie jag ska gå på!.Och jag har skickat ett svarbesked om gymnasieantagningen,där jag har återtagit tre av programmet som jag hade valt.Det var fyra program som jag hade valt och jag har återtagit tre av de genom svarbeskedet.Mitt folkbokföringsadress är i Katrineholm.

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej Kimia,
    kontaktuppgifter till ditt Antagningskanslí
    är här
    Antagningkansliet i Katrineholm
    Postadress:
    Katrineholms kommun, Gymnasieantagningen
    641 80 KATRINEHOLM
    Tel: 0150-56870 Fax:0150-488200
    [email protected]

    Hemsida för gymnasieval är här https://dexter.katrineholm.se/Default.asp?page=auth/common/login
    Logga in och se var du är antagen.
    Om du har problem med att logga in eller inte kan se var du är antagen, trots att du loggade in, kontakta ditt Antagningskansli snarast möjligt.
    Du kan skicka epost till dem nu på en gång, epostadress ovan.
    Du kan ringa dem på måndag morgon, kontorstid börjar kl.8.00.

    Jag hittade tre gymnasieskolor i Katrineholm, se på länken http://www.gymnasieguiden.se/gymnasium?query=Katrineholm&program=&variant=&sport=
    Du kan även kontakta de tre skolorna med frågan om din gymnasieplats.

    Bästa hälsningar
    Liselotte SYV
    Liselotte