Axel
    Hej! Jag går första året på gymnasiet och har grov ångest, eftersom jag har fått F på 2 olika prov. På NP fick jag E, C, D och E. Jag undrar om detta innebär F i slutbetyg? (Går Ekonomiska linjen så har endast spanska detta år). Kan tillägga att jag fick F på senaste provet pga feber och har berättat det för min lärare.

    Vill bara få mitt E i spanska men tiden rinner ut!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Kan Tyvärr !!! Inte svara på frågan om vilket betyg du kommer att få. Det är läraren som sättet betyg ! Kan endast råda dig göra ditt bästa och önska dig lycka till!

    Studie- och yrkesvägledare
    • : Fick oväntat D. Överglad!
    • Anna :

      Grattis!!!! Duktigt jobbat! Lycka till med dina fortsatta studier! "Säkert" gick det bra mest för att vi på Fråga SYV höll tummarna för dig hårt-hårt! :) ;) :) Vi är jätteglada för din skull! Ha nu en mycket trevlig sommar!