Ebba
    Kan man plugga vidare till stylist efter gymnasiet eller efter högskolan? Isåfall vilket skola eller program ska man leta efter?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag sökte på stylistutbildningar på studentum.se där man kan hitta olika utbildningar. Jag fick fram den här listan http://www.studentum.se/frisoer_stylist___52__.html

    Den visar på att det finns ganska många skolor där du kan utbilda dig till något inom skönhetsbranschen. Ofta är utbildningarna blandade med lite av varje och ofta måste man betala en slant. /Lena, Syv