Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan!
    Så här är det: olika arbetsgivare kan tänka väldigt-väldigt olika. Den arbetsgivare som du kommer att jobba för kanske idag ännu inte finns, ej har startat sitt företag så det går inte att fråga honom/henne om vad hen kommer att tycka om några år... Åsikter förändras också. Om du t.ex frågar några arbetsgivare idag och ställer samma fråga om några år så kan du få väldigt olika svar.
    Du får gärna fråga de arbetsgivare som du i framtiden vill jobba för. Jag kan inte redogöra för vad alla de olika arbetsgivare tycker och tänker.
    Jag förstår att det inte det svaret du vill ha men det är det svaret jag kan ge. Suck...
    Ett urval av svenska arbetsgivare kan du kika på - på framtid.se/arbetsgivare

    Studie- och yrkesvägledare