elsa
    Hej! Jag går estetiska programmet musik och har snart gått ca en månad. Jag undrar om det är försent för att ångra sig? Kan jag fortfarande byta till sam programmet eller har jag missat för mycket? Och jag undrar om jag fortfarande kan byta skola och program? Och jag undrar om det fortfarande skulle vara försent att byta efter jul? Och om man inte kan byta till sam, kan man byta inom estetiska programmet då, till dans?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag har svårt att svara på om det går att byta program eftersom det är upp till mottagande skola/program att bestämma det. Kontakta Syv på din skola för att diskutera dina förutsättningar för byte. /Lena, Syv