paulina
    Hej jag skulle vilja läsa drift och underhållsteknik, jag vet att det programmet finns på Kalmar, men jag bor i Göteborg och vill gärna plugga i närheten. Vad har jag för möjligheter.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej!
    Du hittar alla högskoleutbildningar på www.studera.nu och yrkeshögskoleutb på www.yhguiden.se

    Om inte en passande utbildning finns där du bor, ta ställning till om du kan flytta.

    Om du inte kan flytta sök utbildning på distans, om det finns eller välj en utb som finns på pendlingsavstånd från där du bor.

    Med vänlig hälsning,
    Mikael