Lexie
    Hej,

    Jag har länge funderat på att plugga något med marknadsföring eller ekonomi. Har alltid trott att man måste gå olika utbildningar för att jobba med detta. Men har hört att man kan plugga något med ekonomi och sedan rikta in sig på marknadsföring. Går detta? I sådana fall, vad kan man plugga för nåt?

    Jättetacksam för svar!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Tea,
    det kan finnas tusentals olika utbildningar som både utbildar inom ekonomi och inom marknadsföring (samtidigt) och det är omöjligt att lista upp alla dem; men kika gärna - till att börja med - på följande utbildningar:
    utbildning/hermods-yrkeshogskola/foretagssaljare-b2b-lund
    utbildning/salj-marknadshogskolan/digital-conversion-manager
    utbildning/affarshogskolan/b2b-saljare-affarshogskolan-orebro
    utbildning/ostsvenska-yrkeshogskolan/affaerslogistik
    affarshogskolan/affarsinriktad-konceptutvecklare-stockholm
    utbildning/malmo-yrkeshogskola/mobil-handel