Petra
    Hej!

    Jag har en stor intresse för diskussioner och debatter samt entreprenörskap. Så vad finner du mig vad jag passar för linje? Jag vet att samhälle är en bred linje likaså ekonomi fast fokus på samhälles ekonomi.

    Men jag vill inte begå ett misstag och ta fel linje. Jag vill helst gå ekonomi känns det som fast jag vill inte ge upp debatter och diskussioner kring samhällets frågor. Jag älskar stå för saker medan att öppna ett eget företag någon gång skulle vara en dröm.

    Hjälp mig! Jag vet inte vad jag vill välja eller bli:( Jag ändrar mig hela tiden!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom Ekonomi är rätt likt Sam så tror jag nog du både får debattera och diskutera i de kurser som de har gemensamt - främst svenska och samhällskunskap och så får du ekonomikurserna på köpte som verkar intressera dig stort - kan inte bli bättre! /Lena, Syv