E

    Hej! Jag skulle behöva få komma i kontakt med en syv, alltså helst via telefon. Jag bor inte i Sverige men har planer på att flytta hem snart och skulle då vilja ha min studieplan ganska "klar". Finns det någon möjlighet till sådan hjälp eller är bästa förslaget att ställa alla sina frågor här? Tack på förhand E

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej E,
    du kan testa kontakta Komvux i den kommunen i Sverige dit du ska flytta - och fråga om de kan svara på dina frågor per telefon.

    Här, på Fråga SYV har vi endast möjligt att svara i forumet. Du kan ställa frågorna här och vi gör vårt bästa för att svara. Om vi inte kan svara - försöker vi hänvisa dit vi tror du kan få svar.

    Hälsningar
    Mikael