Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    frågor om antagningsgränserna (betygspoängen) i gymnasievalet besvaras bäst av de som jobbar med de frågorna och det är personal på gymnasieantagningskanslierna. Vad gäller Södra Latin så är det Gymnasieantagningen Stor-Stockholm som tar hand om det och deras Epost: är [email protected] - så vänd dig gärna dit med din fråga. Du kan bland annat skicka ett förslag till kansli/gymnasieantagningen-stockholm om att de skulle redovisa antagningsstatistik för antaningsproverna separat från betygspoäng (jag tycker det skulle vara bra om de började göra så, men jag bestämmer inte i den frågan).
    Du kan också fråga på självaste skolan, alltså på Södra-latins-gymnasium
    Maila t.ex till skolans SYV [email protected]

    Studie- och yrkesvägledare