Adrian

    Hej, jag har precis fyllt i mina val och skrivit ut kvittensen som jag nu senare har skickat iväg... men jag är lite orolig över om det kommer fram rätt eller inte, brukar man få reda på om det har kommit fram eller inte? Vet att det är en dum grej att vara nojig över så känner att det är bäst att vara på den säkra sidan och fråga.

    • Mikael : Vilken utbildning - är det på gymnasiet, på en folkhögskola, på en yrkeshögskola eller på en högskola du söker och i vilken del av landet?
    • : Oj förlåt, borde ha skrivit det! Det är så att jag går i ettan på gymnasiet fortfarande men har känt av att det jag går inte är min grej så jag skickade ansökan om att byta till Estetiska programmet, estetik och media film (spetsutbildning) på sturegymnasiet och jag bor i halland.
    • Julia : Fråga SYV har ingen möjlighet att sätta sig in i hur Olika gymnasieantagningskanslier sköter antagningen (jag menar detaljer med t.ex "kvittenser" - vissa sköter allt digitalt; andra - delvis eller helt "på papper"). Du måste därför ställa just den frågan till ditt gymnasieantagningskansli. För Halland gäller följande kontaktuppgifter: Epost: [email protected] Tel: 0346-88 68 97.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Adrian,
    olika gymnasieantagningskanslier och ibland även olika skolor inom samma upptagningsområde kan hantera gymnasieantagningen på lite olika sätt... därför måste du fråga på just det gymnasieantagningskansliet dit du "hör till".
    Kontaktuppgifter för gymnasieantagningen Halland är:

    Epost: [email protected]

    Tel: 0346-88 68 97

    Frågor och svar taggade med 'app' (2 st.)

    • Frank

      Vad rekommenderar du mig?

      Jag har tänkt att läsa till applikationsutvecklare för mobila enheter men jag undrar om det krävs mycket engelska eftersom jag är inte så bra på engelska men har klarat engelska 6. Jag undrar också om det finns jobb efter utbildningen och typ vart kan man jobba också. Sista frågan är att jag kan...

      Milla : : Hej Frank! är det den här Yrkeshögskoleutbildning du menar - ?
    • Veronica

      Varför finns inte vår termin 2019 i studentkortet ?

      När man ska göra en inloggning till appen studentkortet så finns det bara höst terminen 2019 och inte vårt terminen, varför ?

      Milla : : Hejsan, jag har "undersökt" detta och du har rätt, det gick inte att välja rätt termin. Jag ringde till Kundtjänsten på Studentkortet, kontaktuppgifter till den ser du... Läs hela svaret

    Hittar du inte din fråga?

    Skapa en ny fråga