Frågor och svar taggade med 'valbara poäng' (1 st.)

    • Louise

      Matematik hjälp?

      Kan man tillgodoräkna sig poängen för kursen "sommarmatematik" som kan läsas på distans från tex Chalmers. Jag behöver nämligen få fler poäng att tillgodoräkna för valbara kurser då jag läser ekonomi kandidatprogrammet, och undrar då om det går bra?

      Anna: : Hej Louise, svar på den frågan måste du få direkt från studievägledare på ditt ekonomi-kandidatprogrammet; inom "den akademiska friheten" kan varje svensk högskola /eller ett svenskt... Läs hela svaret