Siri
    Hej. Gick ut estetiska programmet på gymnasiet 2012. Hade då betyg G i: Historia A (HI1201) och Psykologi A (PS1201). Kan jag göra prövning för att försöka höja betyg och meritvärde? Behöver högre meritvärde för att komma in på fysioterapeutprogrammet. Har redan max meritpoäng (2,5).
    Vänliga hälsningar,
    Siri Skogh

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du kan läsa på komvux eller göra prövningar i motsvarande kurser, som är Psykologi 1 och Historia 1b.

    Studie- och yrkesvägledare