Christoffer
    Hej,
    jag är foto interesserad. Jag gillat att ta bilder och redigera både film och foto.
    Men, jag vet att jag måste söka antingen på teknik-Information och Media eller estetiskt- media..
    men gymnasiet jag vill söka till har teknik-information och media men det är mer film.
    Men det finns inte riktigt några gymnasier som har estetiskt-media som jag vill gå på..
    hjälp snälla?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det låter ju dock som att Estetiska programmet/media skulle passa bra - men dessvärre kan ibland utbudet på skolor vara begränsat beroende på var du bor. Eftersom jag inte känner till var du hör hemma så har jag svårt att hjälpa dig. Boka tid med din Syv på skolan som säkert har bäst lokalkännedom om skolor och diskutera dina alternativ./Lena, Syv