husman

    Hej, Jag har två frågor som jag skulle vilja ha svar på och skulle vara jätte tacksam om någon kunnig svarade. Den första är om någon här har gått i gymnasiet kitas, helst i Göteborg, och hur de upplevde skolan. Jag ska nämnligen börja där om några veckor. Har ni ipads eller datorer för jag läste någonstans att man använde ipads och tyckte det lät väldigt konstigt i och med att det finns många texter man ska skriva och det verkar vara lättare att använda sig av datorer.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej!
    Om hur det är att läsa på Kitas gymnasieskola - var god läs bland annat på skolans hemsida "En dag på Kitas". Du är också välkommen att besöka skolans Facebook-sida: facebook.com/KitasGymnasium

    Svar på frågan om skolan använder sig av iPads eller datorer, kan vi som är SYV-ar på FRåGA SYV tyvärr inte ge, den frågan får du ställa direkt till personal som jobbar på skolan. Jag tänker också på att det kan förändras  - det behöver inte vara nästa läsår precis som det var året innan. Utvecklingen går ju framåt och mycket kan förändras!