KomKingHälsa

    Hej! Jag studerar första året på fastighetsförmedlingsprogrammet. Vi hade fått information om att kursen "tjänsteföretagande i fastighetsbranschen" kommer att försvinna hösten 2024. Min fråga är: ifall kursen försvinner och jag blir underkänd på alla omtentor och på självaste kursen, hur kommer jag kunna ta igen kursen ifall den inte finns kvar till nästa år? Kommer man fortfarande kunna ta examen även om man blir underkänd eftersom kursen inte gäller? Hälsningar

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    jag kan tyvärr inte svara på din fråga. Du måste få svar från studievägledare på den institutionen där du läser ditt program. Om inte heller hen kan svara, kontakta i så fall UHR, universitets- och högskolerådet och/eller UKÄ, universitetskanslers ämbetet.

    Studie- och yrkesvägledare