solin
    Hej! Går första året på gymnasiet, fick rätt så dåliga betyg så jag valde att gå om ett år. Min rektor bad mig söka till samma skola och linje om och vilket jag gjorde men jag glömde skriva ut min ansökan. Vad ska jag göra? Behöver verkligen hjälp?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom jag inte vet vilken kommun/län du valt i så kanske jag inte kan vara exakt på din fråga. Men det brukar vara så att om du har valt via internet och en hemsida så har ju din ansökan registrerats där och då borde du får svar som alla andra. Ansökan ska skrivas ut och skrivas på utifall att det händer något - då är det pappersansökan som gäller. Fråga din Syv på skolan om hon/han kan hjälpa dig. /Lena, Syv