Minab

    Mitt uhr konto för att anmäla mig till högskoleprovet var kopplat till min skolmail, nu när jag har gått ut gymnasiet så har jag inte längre åtkomst till min skolmail, antagningen till högskoleprovet öppnar idag och jag kan ej logga in. Det jag måste göra är att byta mail och lösenord men jag är rädd att det tar lång tid och att platserna fylls upp. Jag undrar om ni vet hur lång tid det tar för uhr att byta mail och lösenord för mig och ifall jag kan logga in innan platserna är slut. Jag undrar även om ni vet hur lång tid det kan ta för platserna att fyllas ut?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Minab!
    Tyvärr så kan vi på Fråga SYV inte hjälpa med just den frågan. Vi vet inte hur snabbt platserna fylls och vi kan inte hjälpa byta lösenord, vilket jag beklagar, men kan inte göra någonting åt.
    Önskar dig lycka till med din anmälan! FRåGA SYV kommer hålla tummarna för dig!
    Vänligen
    Julia