Belle

    abcdefg

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Belle,

    det är tråkigt att läsa om att du känner att du inte har några vänner på skolan du går på. Jag hoppas det kommer att ändras inom kort.
    Ang. hitta modell - prata med lärare på din utbildning... Kan någon av skolans personal bli modell? ex. läraren, skolvärdinna eller en vaktmästare? eller varför inte Rektorn? :)

    Jag är ganska säker på att dina lärare har varit med om liknande situationer förut och har bra förslag. Ex. kan man lotta ut vem som ska vara "parade ihop" inom klassen... - då får slumpen avgöra (vilket det ofta gör - i livet i övrigt...).