Thailinh
    hej!
    jag besökte en skola där jag skulle gå första gymnasiet. Då kollade jag på handel och adminstrationsprogrammet. Ett problem. Det var bara tjejer där och inga killar som gick där!
    är handel och adminstrationsprogrammet ett tjej program eller vad?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, det var en svår fråga! Jag tror det kan vara väldigt olika hur många tjejer och killar som går just på Handelsprogrammet - jag har inte fått uppfattningen att det skulle vara ett tjejprogram. /Lena, Syv