madeleine

    Hej, jag er svensk och bor i Norge. Har 25 års arbetserfarenhet. Ønskar ta Bachelor innom turism och reseliv. Vad finns det av det på nettundervisning? Ev. med några samlingar i året/distans? Vældig tacksam før råd! :) Mvh Madeleine Pettersson

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Madeleine,
    tyvärr brukar det inte finnas några kandidatprogram inom det område som du är intresserad av - på distans. Se listan på studera.nu/jamfor-utbildning/?q=turism - utbildningarna ges så vitt jag kan se i bunden form, på skolan.
    Men inom yrkeshögskola kan det förhoppningsvis finnas intressanta för dig distansutbildningar, se exempel nedan (hela utbudet av yrkeshögskoleutb.finns på www.yhguiden.se):
    utbildning/campus-skelleftea/trac-diplomerad-resekonsult

    Hänvisningar:
    högskolornas-universiteternas webbplats - www.studera.nu
    de sökbara högskoleutb. - se www.antagning.se
    utbud av yrkeshögskoleutbildningar - se www.yhguiden.se